Lustra drogowe wypukłe U-18 o zwiększonym kącie obserwacji stosuje się w miejscach, gdzie stojące przy drogach budynki, słupy drzewa, itp. ograniczają widoczność kierującymi pojazdami. Posiadamy w ofercie lustra poliwęglanowa (nietlukące). Biały kołnież wykonany z tworzywa stabilizowanego UV, a ochwyt jest ocynkowany
Dostępne wymiary : 600 mm, 700 mm, 800 mm, 90 mm, 400/600 mm, 600/800 mm, 800/1000mm
Gumowe progi zwalniające – redukują w sposób fizyczny nadmierną prędkość pojazdów. Wykonane są z recyklingu gumowego, odklejone odblaskową taśmą w kolorze żółtym
Wysokość : 70 mm
Element środkowy : 940 x 495 x 70 mm
Element końcowy : 940 x 445 x 70 mm
Wysokość : 50 mm
Element środkowy : 940 x 495 x 70 mm
Element końcowy : 940 x 445 x 70 mm
Gumowe progi podrzutowe – wykonane z gumy w kolorze czarnym i żółtym. Są wyposażone w “kocie oczka” poprawiające widoczność progu nocą. Charakteryzują się prostym i szybkim montażem, możliwościach konstrukcji na drogach o różnych szerokościach, na okres stały lub czasowy. Otwory w dolnej części służą do przeprowadzenia rury stabilizującej montaż lb w razie potrzeby przewodów elektrycznych.
Wyspowy próg zwalniający z gumy odpornej na UV
– Doskonale redukuje prędkość na wszystkich drogach
– Ekonomiczny, wodoodporny, stabilny
– Składający się z 4 elementów
– Łatwy i szybki montaż
– Specjalna, antypoślizgowa struktura powierzchni
– Dobrze widoczna także w nocy dzięki właściwościom odblaskowym taśmy 3M
Mini rondo 3000 mm -doskonałe rozwiązanie na małe skrzyżowania. Porządkujące ruch ogranicza prędkość, zwiększa bezpieczeństwo. Łatwy i szybki montaż. Interesujący cenowo. Rewelacyjny efekt. Odporny na ścieranie. Wykonane z gumy odpornej na UV.
Elementy azyli dla pieszych są częścią modułową konstrukcji, prefabrykowanej wyspy, montowanej bezpośrednia do jezdni. Wymiary : 500 x 500 x 100 mm
Krawężnik najazdowy wykonany jest z gumy, stosowany jako ochrona opon samochodowych przy najeżdżaniu na krawężnik. Dzięki zastosowaniu taśmy odblaskowej, krawężnik jest doskonale widoczny w dzień jak i w nocy.
Wymiary : 600 x 360 x 100 mm
Separatoy drogowe są elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego, służącymi do szybkiego i łatwego poziomego oznakowania zmian i przekierunkowania w pasie drogowym.
Wymiary : 1130 x 240 x 80 mm
Hol separator jest to element BRD wykorzystywany w oddzieleniu dróg rowerowych, torów tramwajowych od jezdni, przy wywdzieleniu miejsc parkingowych, odseparowaniu zatok autobusowych itp.
Wymiary : 1200 x (700) x 150 x 450 mm
Separator parkingowy umożliwia dokładne parkowanie. Zabezpiecza przed uszkodzeniem innych samochodów, zniszczeniem trawnika. Optymalizuje wykorzystanie powierzchni parkingowej. Idealny do garaży i na place parkingowe.
Doskonale służy do rozdzielenie np. ścieżki rowerowej od drogi, gwarantując bezpieczeństwo rowerzystów. Zainstalowane otwory umożliwiają połączenie na stałe z podłożem, asfaltem lub betonem. Alternatywnie można także przykleić. Taśma odblaskowa 3m sprawnia, że element jest doskonale widoczny także nocą
Wymiary : 750 x 120 x 100 mm
Separatory parkingowe – odbojnice gumowe, które służą do skutecznego wyznaczania miejsc parkingowych. Zabezpieczają przed ewentualnym uszkodzeniem samochodu. Ograniczniki wykonane są z gumy pochodzącej z recyklingu. Taśma odblaskowa 3M sprawia, że element jest doskonale widoczny w warunkach nocnych. Mocowanie ograniczników odbywa się za pomocą śrub.
Zastosowanie : parkingi miejskie, garaże, pojazdy.
Wymiary : 550, 900 lub 1830 mm, szer. 150 mm, wys. 100 mm
Konstrukcja progów segmentowych pozwala na stopniowe spowolnienie prędkości pojazdu. Elementy wykonane są z gumy co sprawia, że są lżejsze niż betonowe czy mieszanki mineralno – asfaltowe oraz łatwiejsze w montażu. Na czas remontu można je łatwo zdemontować i ponownie zamontować. Dla potrzeb przejście dla pieszych może być wykonane w kolorze białym lub czerwonym, co spowoduje dobrą widoczność przez wiele lat.
Ogrodzenia U-12a stosuje się w celu ochrony pieszych i oddzielenia ich od jezdni oraz skarp. Uniemożliwia im przekraczanie jezdni w miejscu niedozwolonym lub skanalizowania ruchu pieszego. Zabezpieczone przed korozją za pomocą cynkowania oraz pomalowane proszkowo, co gwarantuje trwałość przez wiele lat.
Wymiary :
szerokość : 1500 lub 2000 mmm
wysokość : 1100 mm
średnica rury : 48,3 lub 60,3 mm
Ogrodzenie łańcuchowe U-12b występuje w postaci słupków połączonych łańcuchami. Słupki wykonane są z rury stalowej ocynkowanej i pomalowanej proszkowo oraz oklejone folią I generacji.
Lampy ostrzegawcze drogowe służą do zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym. Występują jako jednobateryjne lub dwubateryjne.
Przykłady zastosowań lamp bateryjnych :
– na rurach i profilach
– na bateriach drogowych
– na skrajniach drogowych U-21
– na konstrukcjach i rusztowaniach budowlanych
– na pachołkach drogowych (dodatkowy uchwyt)
– bezpośrednio na jezdni
Lampy wczesnego ostrzegania przeznaczone są do sygnalizowania miejsc szczegulnie niebezpiecznych na drogach o dużym natężeniu ruchu. Lamy fi 100 oraz fi 200 stosuje się na drogach lokalnych, lampy fi 300 na autostradach, drogach ekspresowych i krajowych
- Pojedyncze pulsatory stosuje się:
– jako lampy wczesnego ostrzegania przed placami budowy
– w miejscach niebezpiecznych
Zestaw pulsatorów (jednoczesny błysk) stosuje się :
– na pojazdach patrolowych
– na maszynach roboczych i pojazdach utrzymania dróg : piaskarkach, solarkach
– jako elementy składowe tablic zamykających U-26
– jako elementy składowe tablic wcześnie ostrzegających U-27
– jako elementy składowe tablic kierujących U-21 c, d, e, f
– lampy wczesnego ostrzegania przed placem budowy
Zestaw lamp z oświetleniem fali świetlnej ostrzega i sygnalizuje użytkowników dróg oz zmianach w organizacji ruchu, związanych z remontami dróg lub innymi utrudnieniami w przypadku zajęcia części powierzchni przeznaczonej normalnie dla ruchu pojazdów. Fala ma za zadanie informowanie użytkowników dróg o kierunku ominięcia występującej przeszkody wg emitowanej kolejności zapalających się lamp. W przypadku dużego natężenia ruchu lub zapór ustawionych na drogach dwujezdniowych stosowanie fali świetlnej jest obowiązkowe
Fale stosuje się:
– w miejscach niebezpiecznych
– przed placem budowy
_ jako elementy składowe tablic kierujących U-21 a, b lub e,f.
Sygnalizacja wahadłowa jest przeznaczona do kierowania ruchem za zwężonych odcinkach dróg, na których na jest możliwy jednoczesny przejazd pojazdów w obu kierunkach. Korzystanie z tego zestawu sprawia, że ruch pojazdów staje się bezpieczniejszy przy jednoczesnym zwiększeniu przepustowości i płynności przemieszczających się pojazdów. Zestaw głównie przeznaczony jest do pracy gdzie zachodzi potrzeba częstego przemieszczania, lub przy robotach które odbywają się okresowo i wymagają szybkiego zabezpieczenia remontowanego odcinka drogi.
Tablice kierujące U-21a, U-21b przeznaczone są do oznaczenia krawędzi: zwężonego pasa ruchu, zajętego lub zaniżonego (zawyżonego) pobocza, pasa awaryjnego lub dzielącego w przypadku zawężenia pasa bezpieczeństwa, pasa ruch z załamaniami w planie. Tablice kierujące ze skośnymi paskami mają być ustawiane tak, by paski opadały w kierunku używanej części drogi. Istnieje możliwość montażu lamp wczesnego ostrzegania.
podstawy gumowe o masie 30 kg oraz 15 kg.
Pachołki drogowe to jeden z najpopularniejszych, a zarazem najskuteczniejszych metod rozdzielanie kierunków na drodze. Pachołki drogowe ustawia się na placu budowy, w miejscu nauki jazdy samochodem, na jezdni w celu zasygnalizowania uczestnikom ruchu drogowego, że niem należy wjeżdżać na wyznaczone miejsce oraz podczas zawodów sportowych
Barierka tyu GATE, THOR oraz EUROVISION są jedna z najbardziej popularnych barier służących do wygrodzeń robót. Wykonane są z HDPE (polietylenu) co gwarantuje doskonałą jakość.
.
.
Separator drogowy (bariery) z tworzywa, przystosowane do napełniania wodą lub piaskiem. Dostępne wysokości : 50 i 80 cm.
Tablice miejskiego Systemu informacji są wykonane na podkładzie stalowym, oklejone folią odblaskową oraz pomalowane proszkowo na dowolny kolor. Ponadto wykonujemy tabliczki z herbem miasta.
.
Blokada parkingowa wykonana jest ze stali, posiada powierzchnię ocynkowaną i/lub malowaną proszkowo.
Stojaki na rowery wykonane są ze stali nierdzewnej, profili oraz stalowych, powierzchnia jest chroniona, ocynkowana i pomalowana proszkowo
- Istnieje możliwość spersonalizowania wyglądu oraz kształtu stojaka
Taśma do tymczasowego oznakowania poziomego z poliestrową siatką wzmacniając :
– wtopione mikrokulki szklane dają wysoką odblaskowość taśmy
– łatwe ustawienie na pozostawienia śladów na nawierzchni