B-32a
Opis
1. SYMBOL, NAZWA ZNAKU
Znak zakazu B-32a informuje o zbliżającym się przejściu granicznym.
Znak zakazu B-32a informuje o zbliżającym się przejściu granicznym.
2. ZNACZENIE I STOSOWANIE
Znak B-32a „kontrola graniczna” stosuje się przed przejściem granicznym, miejscem przekraczania granicy państwowej lub innym miejscem, w którym przeprowadzana jest kontrola graniczna, jeżeli kontrola ta nie odbywa się łącznie z celną i wymaga odrębnego zatrzymania pojazdu.
Pionowy znak drogowy B-32a zakazuje kierującemu pojazdem przejazdu bez zatrzymania się, informuje o kontroli granicznej. Oznakowanie posiada czerwoną obwódkę kontrastującą z białym tłem.Znaki drogowe zakazu wyprodukowano z ocynkowanej blachy. W trakcie procesu cynkowania materiał zyskuje pełną niewrażliwość na reakcje z czynnikami zewnętrznymi, uodparnia się na szkodliwe działanie korozji. Blacha staje się niepodatna na uszkodzenia mechaniczne. Ostre krawędzie znaku zakazu zostały zagięte, zaoblone w taki sposób, aby zapewnić odpowiednie bezpieczeństwo monterom podczas instalacji. Znak drogowy stój – kontrola graniczna zgodny jest z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, z późn. zm.
Pionowy znak drogowy B-32a zakazuje kierującemu pojazdem przejazdu bez zatrzymania się, informuje o kontroli granicznej. Oznakowanie posiada czerwoną obwódkę kontrastującą z białym tłem.Znaki drogowe zakazu wyprodukowano z ocynkowanej blachy. W trakcie procesu cynkowania materiał zyskuje pełną niewrażliwość na reakcje z czynnikami zewnętrznymi, uodparnia się na szkodliwe działanie korozji. Blacha staje się niepodatna na uszkodzenia mechaniczne. Ostre krawędzie znaku zakazu zostały zagięte, zaoblone w taki sposób, aby zapewnić odpowiednie bezpieczeństwo monterom podczas instalacji. Znak drogowy stój – kontrola graniczna zgodny jest z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, z późn. zm.
3. SPECYFIKACJA TECHNICZNA
3.1 WYKONANIE
Wykonywane są w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury regulujące warunki techniczne dla znaków drogowych.
3.1 WYKONANIE
Wykonywane są w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury regulujące warunki techniczne dla znaków drogowych.
3.2 RODZAJ PODKŁADU
Znaki wykonane na podkładzie z blachy ocynkowanej o grubości 1,25mm. Tylne krawędzie zaginane po całym obwodzie, montaż znaku do słupka za pomocą uniwersalnego uchwytu mocującego. Tył znaku zabezpieczony farbą szarą.
3.3 FOLIA ODBLASKOWA
Lico znaku wyklejone z folii odblaskowej I i II generacji.
Znaki wykonane na podkładzie z blachy ocynkowanej o grubości 1,25mm. Tylne krawędzie zaginane po całym obwodzie, montaż znaku do słupka za pomocą uniwersalnego uchwytu mocującego. Tył znaku zabezpieczony farbą szarą.
3.3 FOLIA ODBLASKOWA
Lico znaku wyklejone z folii odblaskowej I i II generacji.